13 відгуків
Postel.In.Ua
+380 (67) 871-12-91

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Як я можу повернути товар? Згідно із законом прав споживачів подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, покривала, рушники та інші постільні приналежності належної якості не підлягають поверненню/обміну. Витяги з Закону України "Про захист прав споживачів" (№ 3161-IV від 01.12.2005 р.): Ми повертаємо або обмінюємо товар у якого виявлено виробничий брак! Якщо Ви в своєму замовленні виявили брак, зв'яжіться з менеджером і в індивідуальному порядку, він вирішить з Вами це питання. Коли я отримаю відшкодування? Як тільки повернений товар надійде на наш склад, його вартість буде автоматично відшкодована протягом 10 днів (з дня відправлення вами посилки з поверненням), способом перерахування суми на Вашу банківську карту.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner